Založ si blog

Pozdravujem pán Andrásy

Tak som si prečítala odkaz Olivera Andrásyho čo koluje po internete a ostala som v nemom úžase, že jedna ľudská bytosť môže vôbec niečo také vyhlásiť o inej ľudskej bytosti.

Tento pán píše, citujem “ Pán premiér, ja by som sa na vašom mieste v tejto situácii venoval prioritne tomu, aby čo najskôr boli zaočkovaní všetci, ktorí sa zaočkovať chcú. Tí čo sa nechcú, na tých kašľať, nech skapú. Aspoň bude menej sprostých ľudí. „

Nuž, neviem či sa tento pán nechal inšpirovať našou vládou, ktorá svojich občanov nazýva tiež všelijako, ale prečo nie, veď ryba smrdí od hlavy, keď sa tak môžu vyjadrovať politici, prečo by sa nemohli aj ostatní ?

Na tých “ sprostých “ reagovať ani nebudem, kto je sprostý a kto nie, na to máme každý svoj názor a to ukáže až čas. Len sa chcem spýtať pána Andrásyho, či už počul o karme ? Inak povedané, keď niekto želá inému smrť, veľmi ľahko sa mu to môže vrátiť. Takže by som na jeho mieste bola veľmi opatrná s takýmito výrokmi. Ešte by som ho rada upozornila, že kapú iba zvieratá, ľudia umierajú.

K tomu očkovaniu ešte jedna poznámka. Prečo sa propagátori vakcín tak veľmi snažia všetkých dotlačiť do očkovania ? Prečo im nestačí, ak sa dajú zaočkovať len tí, ktorí naozaj chcú ? Veď keď sa dajú zaočkovať, tak im od nás neočkovaných nič nehrozí lebo budú chránení. Že nebudú ? Aha, vlastne tak by to malo byť, ak by to boli normálne vakcíny. No keďže nie sú, tak vraj aj zaočkovaní môžu chorobu dostať a šíriť. Takže sa pýtam aký je rozdiel medzi zaočkovaným a nezaočkovaným ? Podľa mňa nijaký. Námietka ? Že rozdiel je v tom ak očkovaní schytajú covid tak budú mať ľahší priebeh a neumrú ? S tým na mňa prosím nechoďte. Keďže nie som riziková skupina, som dokonale zdravá a mám silnú imunitu, tak budem na tom rovnako. A nielen ja, ale vyše 99 percent populácie prežije ak na tento vírus ochorie.

Prečo by som teda podľa Andrásyho mala byť “ sprostá “ a prečo by som mala “ skapať “ keď ten vírus dostanem ? Ja takto negatívne nezmýšľam, vlastne sa touto, ani inými chorobami nezaoberám, radšej sa starám o to ako byť zdravý. Navyše ja mám toľko roboty a povinností, že nemám čas byť chorá ani umrieť -:) Ale čo sa má stať, nech sa stane….Keď už mám umrieť, tak radšej na covid ako na neznáme nežiadúce účinky po vakcíne. Pretože áno, ľudia už po vakcíne umreli a možný súvis s vakcínou pripustili už aj naše úrady. A vôbec ma nezaujíma či to bolo od vakcíny, faktom je, že to bolo po vakcíne.

No ja aj tak neverím, že som za 15 mesiacov nemala tú “ česť “ a nikdy som sa nedostala do kontaktu s infikovaným človekom. A veru že som sa ľuďom vôbec nevyhýbala, ale celú dobu som sa snažila žiť tak normálne ako sa len dalo. Takže buď som covid prekonala a ani neviem o tom, alebo ma ochránila moja imunita. Preto nechápem, prečo by to odteraz malo byť inak.

Každopádne by som bola rada keby propagátori vakcín vzali do úvahy, že my ktorí sa nechceme dať očkovať, sme svojprávni, je to naše zdravie, naše telo a náš život. Preto si s ním môžeme robiť čo chceme a nech nám už konečne dajú pokoj. V normálnom svete normálni ľudia by mali rešpektovať slobodnú vôľu každého človeka. Ale my už bohužiaľ v normálnom svete nežijeme, lebo všetko čo doteraz bolo normálne a prirodzené, dnes už nie je.

Na záver ja, antivaxer na rozdiel od pána Andrásyho mu prajem dlhý a šťastný život.

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Sú exprezidenti Zeman, Klaus a expremiér Paroubek nevzdelaní dezoláti s nízkym IQ?

24.09.2023

Pýtam sa preto lebo podľa našich prieskumov len tí budú voliť Smer. A aby som nezabudla, navyše starší ľudia z vidieka. V tom prípade sa rada ocitám v spoločnosti týchto pánov, pretože aj ja budem voliť Smer. Títo páni ho síce zo zrejmých príčin voliť nebudú, avšak verejne mu prejavili podporu a želali mu výhru vo voľbách. Až tak veľa dôvodov ako jedna tunajšia [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 98
Celková čítanosť: 390524x
Priemerná čítanosť článkov: 3985x

Autor blogu

Kategórie