Založ si blog

Respirátory ? To myslíte vážne ?

A čo vám už zázračné handry nefungujú ? Alebo sú príliš lacné, resp. mnohí ľudia si ich šijú sami a teda to už nie je až taký veľký kšeft ? Takže potrebujeme ešte viac dať zarobiť nenásytným firmám ktoré ich vyrábajú či predávajú ?

Každopádne ja osobne sa nemienim na tomto šialenstve podieľať rovnako ako na ostatných šialenstvách tejto vlády. Alebo áno, nech sa páči, pokiaľ nám ich vláda zabezpečí, alebo preplatí. Ale dôrazne upozorňujem ctenú vládu, že nemajú právo od nás žiadať niečo, čo je podstatne drahšie ako rúško a na čo nemáme financie, lebo mnoho ľudí je na pokraji biedy a to práve vďaka vláde ktorá z ľudí robí žobrákov. Ja teda netuším čo taký respirátor stojí a ani ma to nezaujíma, ale som si istá, že stojí podstatne viac ako rúško. Už tie jednorázové rúška sú pre mňa príliš drahé, keď ustavične treba kupovať nové a nové a to už skoro rok. Ani len približnú predstavu nemám, koľko som za to vyhodila peňazí. A to len preto že nejaká “ múdra “ hlava vymyslela že nás to ochráni. Teraz vidíte kde je pravda. To čo mnohí / vrátane mňa / tvrdia od začiatku. A to, že rúška sú nanič. Aký dôkaz ešte potrebujete že to je tak ? Keď vám to teraz sama vláda tvrdí tým že zrazu “ odporúča “ respirátory. Tvrdím že odporúča, lebo odtiaľ je už len krôčik k tomu že budú povinné, tak ako všeličo iné v tejto novodobej diktatúre. Veď už máme svoje skúsenosti.

Ibaže je tu malý rozdiel medzi rúškom a respirátorom. Kým nás na jar, kedy sa rúška nedali kúpiť, náš milovaný premiér nabádal k tomu aby sme si ich ušili, dnes nám nemôže nariadiť ušiť si respirátor. Inak zaujímalo by ma čo by urobil, keby všetci hneď neutekali šiť tie rúška na povel ako v čínskej továrni ? Už vtedy sme sa podriadili a odvtedy muselo byť tejto vláde jasné, že sme poslušní a môžu po nás chcieť čokoľvek. Lebo keď raz tyranovi ustúpite tak svoju šikanu bude len stupňovať , čo sa potvrdzuje dnes a denne. Dodnes mi nejde do hlavy, ako mohla vláda od nás chcieť, aby sme povinne nosili niečo, čo sa nedalo kúpiť ? A čo som ja krajčírka ? Alebo musím vedieť šiť ? Chce niekto po krajčírke, aby operovala pacienta ? Chce niekto po chirurgovi aby upiekol tortu ? Chcem ja po Matovičovi, aby mi pomasíroval chrbát ? Každý by mal robiť prácu, ktorej sa rozumie. Vrátane Matoviča.

Ale bohužiaľ táto mizerná vláda počas svojej existencie pre občanov nepohla ani prstom. Neboli schopní podarovať každému občanovi aspoň jediné rúško, dezinfekciu, či nejaký vitamín. Hlavne že nám každý deň tvrdia ako chránia naše životy. Naozaj ? A ako ? Tým že nás zatvárajú doma ? Tým že nám ničia živobytie ? Alebo tým že sa nám ustavične špárajú v nose ? A koľko životov zachránili ? Ktovie či tých životov bolo viac, alebo menej než koľko životov vyhaslo vďaka katastrofálnym dopadom tejto “ pandémie “ ?

Aby som sa vrátila k respirátorom. Pokiaľ ich vláda nemieni rozdávať zadarmo, tak nech sa nikto neopovažuje to odo mňa žiadať. Ani policajt, ani žiadny samozvaný iniciatívny občan, pretože ich všetkých pošlem ….no viete kam. Aby sme sa pochopili. Od decembra nemôžem vďaka vláde vykonávať svoju prácu, od štátu ani cent finančnej kompenzácie. Ak sa nebude dať otvoriť ani vo februári, tak už zrovna môžem vrátiť živnosť a ísť na úrad práce. Už teraz žijeme iba z manželovho dôchodku, tak iste chápete že si nemôžeme dovoliť vyhadzovať peniaze za nejaké respirátory.

Ale zdá sa, že mnohí Slováci ešte stále majú toľko peňazí, že nevedia čo od dobroty, keď sa boli schopní pomaly pobiť v Lidli o respirátory. Doporučujem vláde, nech najbližšie vymyslí niečo originálnejšie, napr. vedro na hlavu, alebo alobal, ktorý vraj pomáha proti prípadným útokom mimozemštanov. A garantujem, že všetky vedrá, aj alobaly budú do hodiny vypredané. Takí sme my národ.

A preto milí Slováci, zmierte sa s tým, že táto vláda vás bude šikanovať ešte tri roky, pretože dobrovoľne ich od koryta nedostanete ani bagrom či žeriavom. Opozícii zakázali zbierať podpisy pod petíciu. A tie silné reči všade ktoré dnešní “ revolucionári “ vypúšťajú z úst, sú skôr na smiech. Vraj robme niečo, generálny štrajk, občianska neposlušnosť, poďme do ulíc, zvrhnime vládu a pod. A väčšina týchto ľudí hneď potom ako si zanadávala, postaví sa do radu na tyčinky do nosa.

Ja vám hovorím, že tento národ tak skoro do ulíc nepôjde, ak vôbec. Prečo ? Jednoducho preto, že do ulíc by ich vyhnali jedine tie nízke pudy, ako je hlad, alebo chlad. A nie nejaké “ drísty “ o porušovaných občianskych právach. Ako ? Aké práva ? Sú porušované ? To fakt ? No nevadí, to musíme vydržať pre vyššie dobro. Akurát nevedia že to vyššie dobro sú tí, ktorí si počas “ pandémie “ dobre namastia vrecká. Pravda je taká, že dnes ešte stále väčšina ľudí svoj príjem má. A pokiaľ im každý mesiac cinknú na účte peniaze, tak ich nič iné nezaujíma. Prečo by sa oni starali o tých, ktorým už na účte dlho nič necinká ? Kým majú čo jesť a majú svoj televízor, tak je všetko v poriadku.

Ako tvrdím, tých ľudí , ktorí ešte nevedia čo je bieda, je stále príliš mnoho. Sú tu zamestnanci veľkých nadnárodných firiem, ktoré nemusia byť zatvorené, lebo tam sa vírus nešíri a tie firmy predsa nemôžeme pripraviť o zisky. Sú tu zamestnanci štátnej správy, kde sa vírus tiež nešíri. Tento vírus sa šíri iba v malých nepotravinových obchodoch. A v službách, kde je naraz iba jeden zákazník. Tých drobných živnostníkov môžeme zničiť, veď oni sú pre vládu len také nuly. Potom sú ľudia, ktorí môžu pracovať z domu, dôchodcovia, atď. Oni samozrejme nebudú riskovať svoju existenciu a svoje pohodlie čisto len zo solidarity s tými, ktorí už pomaly hladujú. No a pokiaľ nepôjde do ulíc väčšina, len nejakých “ pár “ ľudí, tak sa nič nevyrieši, veď to sú len “ opice „.

Takže vážená vláda nemusíte sa báť, užívajte si svoje vládnutie ďalej, od Slovákov vám nič nehrozí. Nič nové pod slnkom. Psy štekajú a karavána ide ďalej…..

Tak a je dokonané…..

07.04.2024

A vraj nemôžu mať všetko. A už majú všetko. Alebo ešte nie ? Vraj Fico chce ovládnuť aj súdnu moc. Vraj tentokrát už celkom určite ráno nevyjde slnko. Vraj je po demokracii. Vraj tu bude ozajstná totalita ako za socíku. Asi nás znova “ zadrátujú “ všetko nám znárodnia, ovládnu médiá a aby toho nebolo málo, možno nakoniec aj tí Rusi prídu ako v [...]

Prečo som volila p. Harabina ?

25.03.2024

( venované blogerke Luna 5 ) V prvom rade jej ďakujem, že nás voličov Harabína nenazvala priamo hlupákmi, len ľuďmi, ktorí nerozmýšľajú racionálne. Nemyslím si že sme nerozmýšľali racionálne, ale budiž. Za druhých nemôžem hovoriť, ale za seba môžem povedať, že som nevolila podľa toho, koho mi podsúvali médiá a prieskumy, ale podľa toho koho som chcela mať za [...]

Fico je späť !

12.10.2023

Keďže sa už všetci ktorí chceli, k tejto téme vyjadrili, tak v krátkosti sa vyjadrím aj ja. Nedokážem totiž nevyjadriť tú radosť ktorú momentálne cítim. Radosť z toho ako voľby dopadli. A nielen voľby, ale aj povolebné zostavovanie vlády. Počas volebnej noci som ani oka zažmúriť nemohla, nie dovtedy kým som sa nedozvedela výsledok, kým som sa na vlastné oči a uši [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 99
Celková čítanosť: 394111x
Priemerná čítanosť článkov: 3981x

Autor blogu

Kategórie