Vyhlasujem novu diagnozu

8. decembra 2020, viva54, Nezaradené

A tou je ALERGIA NA MATOVICA. Ako sa to prejavuje? Vzdy ked ho vidim na obrazovke, pocujem jeho hlas alebo citam co napisal tak stupne mi tlak, dostanem triasku, zavrate, husiu kozu a napina ma na zvracanie.

Pozor tato choroba je vysoko nakazliva ale nesiri sa vzduchom ale mediami. Aj ked denne neuvadzaju pocty nakazenych verim ze sa nou nakazilo uz viac ludi ako koronavirusom. Ak mate podobne priznaky tak uz viete co vam je…..

Prosim vedcov aby urychlene vyvinuli vakcinu aj na tuto chorobu a ak sa tak stane dam sa zaockovat ako PRVA.

P.S. Drzim palce Gastroprevadzkam v Kosiciach a obdivujem ich odvahu. Z ust “ Najvyssieho “ odznelo slovo “ Anarchia .“ Ja by som to skor nazvala “ Spravodlivost. “ Ak sa jej totiz clovek nikde nedovola tak musi zobrat veci do svojich ruk. Kazdy ma pravo chranit svoj majetok, svoj biznis a uzivit seba a svoju rodinu. Nech sa vam dari „Lastovicky “ !